Minyak oh Minyak...

| Friday, January 7, 2011 | |
ehehehe...aku letak tajuk dan gambar pasal minyak tapi aku taknak cerita pasal minyak..biarla orang lain bercerita..tapi aku yang rasa nak naik minyak ni aku nak cerita..aahahahaha

bebanan kerja banyak..aku ingat tahun baru nak juga buat perubahan dalam budaya kerja aku ni..tapi tekanan yang di beri oleh rakan sepejabat sama je dari yang sebelumnya..buat aku tertanya pakcik-pakcik semua tak nak buat perubahan ke tahun 2011 ni?...(pakcik nak pencen dah..lagi 2 tahun je..malas nak fikir..sampuk pakcik belakang meja aku...)..hurm..okey..beku minyak terus mendengar ayat pakcik ni..apapun dah seminggu dah tahun 2010 meninggalkan kita.. sekarang ni aku masih teraba-raba mencari penanda aras yang baru bagi diri aku..apapun fokus aku hanya tertumpu pada event aku hujung tahun nanti..

malas nak fikir sangat aku buat la seperti biasa.. lain cerita,aku ni memang suka membaca,sejak sekarang ni aku dah hampir setahun ada notebook sendiri,24 jam line internet di rumah dan di opis,lama dah aku berfikir untuk berblog..dah 2-3 kali blog juga aku buat,tapi semua tak menjadi,sebab terlalu sibuk dengan tuntutan kehidupan dan perasaan bosan mengadap laptop..ehehehe..buat pertama kali dalam sejarah arini..aku tertarik dengan satu blog selebriti terkenal..tertarik dengan tajuk nya dan membuat aku berkongsi sesuatu.. tapi sekarang ini aku rasa bersalah plak pada diri aku..terasa membuka pekung di dada plak..Ya Allah maafkanlah hambamu yang jahil ini..niatku hanyalah ingin berkongsi sesuatu..walaupun tiada lah terlalu keaiban dalam diri ini di cerita tetapi ianya cukup membuat aku rasa bersalah..apapun aku harap ianya menjadi sekadar perkongsian pengalaman dan informasi buat orang lain..

salam sayang anak ibu..

2 comments:

Post a Comment