Luahan di waktu pagi....

| Monday, January 10, 2011 | |
sebenarnye sebelum ni aku banyak copy paste dan menulis sedikit tp kebanyakkanya aku letak kat blog member dan di Facebook..ada gak keinginan nak buat blog sendiri tapi bila tengok blog kawan punya la super duper..aku segan plak nak berblog..maklumla..aku ni ketinggalan sikit benda2 cenggini..nampak je up to date tapi slow date..adeeiii

..sampai skg aku masih tak reveal lagi blog aku kat kengkawan.. sebab aku rasa cam baru lg blog ni..xde apa-apa pun yang menarik untuk di kongsikan..so pagi ni masuk opis hati aku lega sikit sebab malam tadi aku dah siapkan semua kerja aku sambil tgk AJL..(malas nak ulas AJL sebab artis feveret aku tak menang..buat2 mcm x amik tahu je la ye..)..
ada tak doktor cantik yg bole tlg rawat hati??ehehe

so pg ni dgn keadaan mendung2 manje ni aku nak segarkan mata dan minda ngan korek2 bahan yg aku ad dlm simpanan..bahan yg aq simpan ni semua bahan yg aq suka baca berulang kali since dia sentiasa mengingatkan aku yang sering terlupa..cerita dia aku dapat dari tulisan asal oleh Tuan Asmawi Tuan Omar..(ala ustaz yang jadi mister penasihat rancangan imam muda tu..)..


kisah dia mengenai hati..bukan apa bg diri aku n kengkawan yg ada kat luar sana..apapun yang berlaku kat kita yg paling penting hati kita la yg paling kena jaga..hati kotor semua kotor..sebab tu aku suka sgt baca artikel berkenaan hati ni..kena ke aku copy paste artikel hati ni??x perlu la kan..cukup la sejadar aku berkongsi..n korunk yg membaca pun dah pandai men 'google' kan diri..pasti korunk leh jumpa..tapi kalau tak jumpa bgtau la ye..aku leh emailkan..jadi kengkawan selalu-selalu lah tolong ingatkan aku ye..eheheh..anyway selamat pagi malaysia untuk semua!!

tetiba ada ana raffali..apa kes??eheheh


2 comments:

iera Says:
January 10, 2011 at 10:42 AM

Salam..

Setiap orang bermula dari ilmu/pengetahuan yang sedikit.tak slah kalau kite mencuba sesuatu yang baik..tp saya tgk blog ni nice ape..hihihi

AnakIbu Says:
January 10, 2011 at 2:20 PM

tq iera...seronok jga berblog ni rupanyer...xpe..pelan2 blaja kan..lma2 ok jga ni..at least dpt la mnjana minda sikit..eheheh..yg penting ad kwn blogger yg baik2...

Post a Comment